Sollicitatieformulier

Wat leuk dat je bij ons aan de slag wil!

Solliciteer eenvoudig en snel via het onderstaande formulier. Vul je persoonsgegevens in en upload je motivatiebrief en cv.

Documenten

Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Max. bestandsgrootte: 64 MB.

Opnieuw gouden PREZO-keurmerk ontvangen

Voor de tweede keer op rij hebben wij het gouden PREZO-keurmerk ontvangen, een erkenning die de hoogwaardige kwaliteit van zorg opnieuw bevestigt. De verschillende woon-zorg locaties, de dagbesteding en de thuiszorg ontvingen complimenten en veel lovende woorden over de geleverde kwaliteit. Het keurmerk heeft een geldigheidsduur van drie jaar en werd in 2021 ook al toegekend. “Een resultaat om trots op te zijn en vooral een mooi compliment voor alle medewerkers,” vertelt Wilfred Muller, bestuurder bij Talma Urk.

Oprechte betrokkenheid

Het auditteam sprak in het bijzonder zijn bewondering uit over de passievolle invulling van persoonsgerichte zorg en de vele initiatieven op het gebied van zorgvernieuwing. Zij observeerden de zorg in de dagelijkse praktijk en gingen in gesprek met bewoners, cliënten en medewerkers. “Een warme community,” zo concludeerden zij. De gemeenschapszin is sterk verankerd in de Urker cultuur, en dat is ook bij onze organisatie goed merkbaar. Er is veel persoonlijke aandacht voor cliënten. Medewerkers zijn oprecht betrokken en vinden het belangrijk om cliënten goed te kennen. Vol trots spreken zij over de voldoening die zij ervaren in de zorg voor hun cliënten. Dat wordt door cliënten beloond met mooie complimenten. “Ze krijgen een dikke 10-plus,” zegt een enthousiaste cliënt. “Het zijn allemaal schatten,” beaamt een andere cliënt.

“Een resultaat om trots op te zijn en vooral een mooi compliment voor alle medewerkers.”

Cliënt als uitgangspunt


PREZO is een onafhankelijk kwaliteitskeurmerk dat gericht is op het continu verbeteren van de zorgkwaliteit, met de cliënt als uitgangspunt. Iets dat bij ons haar vanzelfsprekend is. “We kijken vooral naar wat de cliënt nog zelf wil en kan doen; daar stemmen we de zorg op af,” legt Wilfred Muller, onze bestuurder, uit. “Dat wij nu voor de tweede keer zo goed zijn beoordeeld, is iets waar wij erg trots op zijn. Het is een erkenning voor alle inspanningen die wij elke dag met elkaar leveren, met als doel om professionele en betrokken zorg te blijven bieden aan onze cliënten.”

Bel ons